Cocktail op het strand

15 juli 2013 - Sa Khu, Thailand

Vannacht hebben mijn zusje en ik geen oog dicht gedaan, last van jetlag denken we. Met maar vier uur slaap hebben we gebruncht aan het strand, omdat we te laat waren voor het ontbijt helaas! Morgen maar proberen om wel te ontbijten aan het strand en eerder op te staan. We hebben na de lunch gelegen in een bedje bij een restaurant waarbij je ook bediend wordt en wanneer je wil een cocktail of een fruitshake kunt bestellen. De prijzen voor de cocktails liggen hier rond de vier euro. Met happy hour heb je 2 cocktails voor de prijs van 1. Hele terrasjes zie je dus volzitten met toeristen en een cocktail in hun hand. Een fraai gezicht. Wij hebben de hele dag op de bedjes gelegen, terwijl de zon eigenlijk achter de bewolking bleef schuilen. Zon hebben we dus niet gezien, alleen het was super benauwd. Typisch Thailand. 'S avonds hebben we bij het restaurantje gegeten waarbij we ook met m'n verjaardag hebben geluncht. Toen we gingen zitten, kwamen ze gelijk aan met kussentjes en een rekje waarop we onze tassen en flesjes drinken konden zetten. "Vorige keer zeker te veel fooi gegeven", lachte mijn vader. We keken om ons heen en wij waren de enige gasten die dit kregen. Voor de rest lekker Thais gegeten en voor 5 euro pp waren we verzadigd. Morgen gaan we naar Phuket-stad met de taxi. Daar blijven we een nacht en bealuiten we of we naar kuala lumpur gaan of naar de dichtstbijzijnde eilandjes gaan. Welterusten!

1. Henk:
    23 juli 2013
    Inderdaad wel leuk om jullie zo te volgen. Alleen heb ik nog geen bewijs dat jullie in Maleisie zijn. Kom eens met een foto van jullie vier ?